×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستين جشنواره فيلم ١٠٥ثانيه ای گامبرون شهر برگزار می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: به مناسبت ١٠٥سال فعاليت شهرداری بندرعباس با هدف توليد محتوا و استفاده از ظرفيت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فيلم ١٠٥ثانيه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار ميشود.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مريم پاسالار بیان کرد: اين جشنواره با هدف مشاركت فيلمسازان و مردم در دو سطح حرفه ای و مردمی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با مشاركت انجمن سينماگران هرمزگان و مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهردار بندرعباس در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و يک رويداد مهم برای مشاركت عمومی شهروندان محسوب می شود.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس اظهار داشت: ايجاد شور و نشاط اجتماعی و بهره گيری از هنر هنرمندان و خلاقيت های مردم در راستای ايجاد يک بستر مناسب و مفيد برای توليد محتوا در جهت آموزشهای فرهنگ شهروندی از اهداف اين جشنواره می باشد.

پاسالار بيان داشت: به مناسبت ١٠٥سال فعاليت شهرداری بندرعباس با هدف توليد محتوا و استفاده از ظرفيت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فيلم ١٠٥ثانيه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار ميشود و اميدواريم با همراهی سينماگران هرمزگان و شهروندان آثار ارزشمندی برای اين رويداد هنری توليد و در ايام جشنواره به اكران برسد.

وی در ادامه خاطر نشان كرد به زودي فراخوان اين جشنواره منتشر خواهد شد و از اصحاب هنر و شهروندان دعوت ميكنم در اين رويداد بزرگ هنری شركت نمايند.

برچسب ها :