×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اعطای سند مالکیت منازل به مردم محلات مختلف بندرعباس توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از برکات انقلاب است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در آيين واگذاری ۱۳۲ فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم محلات مختلف بندرعباس، با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرمودند، رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامى را انقلاب محرومین و زاغه نشینان قلمداد کرد و فرمود یک تار موی محرومان را به کاخ نشینان نخواهم داد.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: اعطای سند مالکیت منازل به اهالی محلات مختلف بندرعباس توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همکاری شهرداری، ثبت اسناد و املاک و دفاتر تسهیلگری از برکات انقلاب اسلامى برای مردم مناطق محروم است که قابل تقدیر است.

رئوفی تصریح کرد: اعطای سند مالکیت، بسیاری از دغدغه های مردم ساکن در محلات کم برخوردار را رفع می کند و این مهم همواره یکی از مطالبات مهم مردم این مناطق بوده است که محقق شد.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، افزود: امسال نیز مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامى بار دیگر با آرمان های امام و رهبری و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد و نشان خواهند داد که محکم و استوار در دفاع از ارزش های انقلاب در صحنه خواهند بود.

برچسب ها :