×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هشت طرح عمرانی در قشم افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،

محمد محمدحسینی تختی روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح هشت طرح عمرانی قشم افزود: عملیات ساخت ساختمان شورای اسلامی شهر قشم با یکهزار و ۶۵۰ متر زیربنا و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶ آغاز شد که امروز به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: بهسازی بازوی اصلی موج شکن بندر صیادی رمچاه از دیگر طرح‌ها بود که عملیات اجرایی آن از تیرماه ۱۳۹۹ با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال آغاز شد که امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار قشم تصریح کرد: بهسازی بازوی شرقی موج شکن، احداث دایک‌ها، لایروبی حوضچه، احداث اسکله بتنی و سایت پشتیبانی نیز در مرحله دوم این طرح اجرا می‌شود.

وی افزود: زمین ورزشی روستای کاروان نیز در ۹۲۴ متر مربع مساحت و با ۶ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط دهیاری روستا و وزارت ورزش و جوانان ایجاد شد که امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار قشم ادامه داد: طرح توسعه برق شهرستان قشم شامل ۱۵ کیلومتر اجرای شبکه فشار متوسط و ضعیف ، ۲۰ دستگاه پست هوایی و زمینی و نصب ۵۴۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در مجموع به ارزش ۱۸۹ میلیارد ریال نیز امروز به ثمر نشست.

وی اظهار کرد: سه طرح توسعه و بازسازی شبکه آب روستاهای گیاهدان، پی‌پشت و خالدین در مجموع به طول ۲۰ کیلومتر نیز امروز به ثمر نشست.

محمدحسینی تختی افزود: این طرح با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که در مجموع ۲ هزار و ۱۲۷ خانوار روستایی از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین سه کیلومتر و ۷۰۰ متر زیرسازی روکش آسفالت، بلوارسازی و روشنایی روستای زینبی در مجموع با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

فرماندار قشم گفت: عملیات اجرایی پارک مرجان در ۱۰ هزار متر مربع وسعت و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: این طرح شامل آلاچیق، فضای سبز، پارک بازی کودکان آب‌خوری، ۲ چشمه سرویش بهداشتی ، آب خوری و پارکینگ خواهد بود.

برچسب ها :