×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم توجه جدی مردم به تزریق واکسن کرونا به خصوص دوز سوم در راستای افزایش ایمنی در برابر سویه اومیکرون ویروس کرونا

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد تقی جوادالائمه “علیه السلام”، بر لزوم توجه جدی مردم به تزریق واکسن کرونا به خصوص دوز سوم در راستای افزایش ایمنی در برابر سویه اومیکرون ویروس کرونا تاکید کرد و بیان داشت: جلوگیری از تجمعات غیرضروری، استفاده از دو ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و تهویه مناسب در اماکن عمومی از موارد مهمی است که برای پیشگیری از ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به فصل گردشگری در هرمزگان، دقت و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجتمع های تجاری و بازارها و دیگر اماکن گردشگر پذیر صورت گیرد و در ورودی مجتمع ها رعایت همه موارد تذکر داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: دستگاه‌های اجرایی با توجه به روند افزایشی ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا از برگزاری همایش ها خودداری کنند و جلسات ضروری نیز با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

رئوفی تصریح کرد: ارائه آموزش های عمومی روش های پیشگیری از ابتلا به کرونا و همچنین لزوم تزریق واکسن کرونا به صورت گسترده‌تر تداوم یابد.

برچسب ها :