×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور دستور قضایی برای نصب فوری دستگاه ایکس ری در بندر شهید حقانی بندرعباس 

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به صورت سرزده از مجتمع بندری شهید حقانی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، ضمن بازرسی از قسمت‌های مختلف این بندرگاه، گمرک و اسکله‌ها، اقدامات انجام شده به منظور مقابله با قاچاق و نقاط ضعف و آسیب‌های بندر و گمرک شهید حقانی را شخصاً مورد بررسی قرار داد و علاوه بر تذکر به مسئولین مربوطه به منظور تشدید تدابیر پیشگیرانه و مقابله‌ای، دستورات ویژه‌ای به منظور نصب دستگاه ایکس ری و لزوم اخذ مجوز برای تحت نظرگاه این بندر صادر کرد.

در ادامه این بازدید که معاونین دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مسئولین بندر شهید حقانی و مدیران اداره بنادر و کشتیرانی نیز حضور داشتند، تصمیمات لازم به منظور تشدید اقدامات نظارتی در جهت کنترل ورود و خروج به بندر و تسریع در جهت تعیین تکلیف و ترخیص کالا‌های اساسی، اتخاذ و به مسئولین مربوطه ابلاغ شد.

احمدی منش همچنین با اشاره به اینکه خلأ‌ها و مشکلاتی در حوزه‌های مختلف گمرک و روند ترخیص کالا‌های اساسی وجود دارد اظهار داشت: در جریان این بازدید تصمیمات بسیار خوبی به ویژه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا صورت پذیرفت که نیازمند پیگیری جدی دستگاه‌های ذی ربط جهت اجرایی شدن آن‌ها است.

گفتنی است، بندر شهید حقانی بندرعباس بزرگ‌ترین پایانه مسافری دریایی ایران محسوب می‌شود که با ۴۰ فروند شناور استاندارد و پیشرفته، ظرفیت جابجایی همزمان بیش از چهار هزار نفر را برای سفرهای دریایی دارد.

برچسب ها :