×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتظار حمایت دارم

حسین روحی ، اختصاصی  تجارت جنوب آنلاین، مظفر مهری خادمی در نشستی که با پیشکسوتان ورزش استان برگزار کرد افزود: توفیقی حاصل شده که به عنوان خادم ورزش در خدمت این جامعه بزرگ باشم و تمام تلاش و توان خود را در این راه خواهم گذاشت که در کنار شما بزرگان ورزش مسیر موفقیت را پشت سر بگذاریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در دومین روز کاری خود و در حالی که با استقبال بسیار خوب پیشکسوتان همراه بود ادامه داد: با حمایت قاطع شما در جهت پیشبرد ورزش قهرمانی، همگانی، بانوان، جوانان و سرانه ورزشی تمام تلاشم را خواهم کرد تا عقب‌ماندگی‌های چند سال گذشته ورزش با سرعت بیشتر جبران شود.

مهری خادمی  با بیان اینکه هر فرد دیگری نیز از بدنه ورزش استان در این مسئولیت انتخاب می‌شد با تمام توان و خالصانه در کنارش تلاش می‌کردم یادآور شد: برای موفقیت ورزش استان در رسیدن به جایگاه اصلی خود از همه ظرفیت ها استفاده خواهم کرد و وهیچ نگاه حزبی و جناحی نیز نخواهم داشت.

وی از اعتماد وزیر ورزش، استاندار و نمایندگان استان برای سپردن این مسئولیت به خود تقدیر و خاطرنشان کرد: شما پیشکسوتان گنجینه ورزش استان هستید و درب دفتر مدیرکل همیشه به روی شما باز خواهد بود.

در این نشست تعدادی از پیشکسوتان ورزشی ضمن تبریک این مسئولیت به مظفر خادمی حمایت خود را از این انتخاب اعلام و آمادگی خود جهت هرگونه همکاری و کمک برای موفقیت ورزش استان را ابراز کردند.

شایان ذکر است که طی حداقل سه سال گذشته و در دوران فعالیت مدیرکل سابق حتی یک نشست هم با پیشکسوتان ورزش استان برگزار نشد و این نشست باعث شد تا تعدادی از بزرگان ورزش بعد از سال‌ها خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان برسانند.

برچسب ها :