×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، صبح امروز طی مراسمی با حضور دکتر علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این آئین طی نشستی صمیمی با کارکنان و جمعی از کودکان و نوجوانان با تقدیراز تلاش های مجموعه مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، عنوان کرد: اجرای برنامه های غنی برای پرورش سالم کودکان و نوجوانان که آینده سازان استان هستند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئوفی افزود: با توجه به جامعه هدف مهم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تقویت این مجموعه برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های پربار ویژه کودکان و نوجوانان سراسر استان ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: درخواست های مجموعه مدیران و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای ایجاد شرایط مناسب برای بازدید کودکان و نوجوانان استان از مناطق گردشگری استان به ویژه جزایر و جاذبه های توریستی استان این مهم پیگیری و دنبال می شود.

شایان ذکر است فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف ترویج و توسعه کتابخوانی، در دسترس قرار گرفتن تازه ترین محصولات کتاب و سرگرمی به جهت غنی کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه دامنه بهره مندی کودکان و نوجوانان از خدمات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته است.

در این آئین چهار عضو کودک و نوجوان به نمایندگی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دغدغه های خود را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در میان گذاشتند و در پایان به دلیل دغدمندی و دفاع از حقوق همسالان خود با اهدا هدایای از آنها تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :