×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم قربانيان اصلي اختلاف افكني ها در شورا هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عيسي عباسي عضو شوراي شهر بندرعباس در انتقاد به لغو جلسه امروز شوراي شهر بندرعباس گفت: متاسفم كه هيئت رئيسه شورا ، براي ضربه زدن و تخريب ما، مردم را قرباني مي كنند تا از اين طريق خودشان را نزد مردم موجه جلوه نمايند.

عباسي گفت: طبق ماده ١٨ آئين نامه داخلي شورا ، كه بارها مورد تذكر قرار گرفته رئيس شورا بايد يك هفته قبل از جلسات دستور كار را در اختيار اعضا قرار دهند. متاسفانه عدم رعايت اين موارد و بي نظمي در برنامه هاي برگزاري جلسات ، برنامه ريزي امور عادي اعضا را دچار اختلال نموده است.

عباسي در خصوص عدم تشكيل جلسه امروز نيز گفت: اداره كل منابع طبيعي استان بمناسبت روز ملي درختكاري از اعضا دعوت نموده بود تا ساعت٩ صبح در نهالستان باغو حضور يابند. بنده و آقاي دبيري نژاد و خانم عامري كه در اين مراسم حضور داشتيم قبل از اتمام مراسم از باغو به سمت شورا حركت كرديم و بدليل ترافيك در ورودي شهر با منشي شورا تماس گرفتم و ضمن عذرخواهي گفتم كه در مسير شورا هستيم و با تاخير در صحن حضور خواهيم يافت.

وي گفت: فيلم دوربين هاي شورا موجود است كه به محض حضور ما در راهروي ورودي شورا، اعضا در حال خروج از صحن هستند در صورتي كه يك تماس ساده و كمتر از يك دقيقه تامل مي توانست از ايجاد مشكل براي مردم خودداري نمايد.

عباسي گفت: به درخواست برخي همكاران شخصا به اتاق رئيس شورا رفتم و در حضور نائب رئيس و عضو ديگر شورا گفتم بنده به عنوان مسن ترين عضو شورا و به نمايندگي از سه عضو ديگر از شما بدليل تاخير در جلسه عذرخواهي مي كنم و خواهش مي كنم بخاطر رفع مشكل رانندگان تاكسي جلسه را برگزار كنيد. اما متاسفانه ايشان با برخوردي زننده از اين موضوع امتناع نموده و بلافاصله فضاي مجازي پر شد از خبرهاي تخريبي عليه ما.

عباسي گفت: بار ديگر از همه مردم شريف بندرعباس عذرخواهي مي كنم كه رفتار بچه گانه و لجبازي هاي هيئت رئيسه شورا براي تخريب ما چهار عضو شورا باعث مي شود كه امورات مردم با اختلال مواجه شود.

برچسب ها :