×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رکوردشکنی در تعیین تکلیف اموال تملیکی با دستیابی به فروش یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریالی در استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از تحقق موفقیتی مهم در این خصوص با دستیابی به رکورد فروش یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریالی در جریان برگزاری مزایده شماره ۲۵۵ اموال تملیکی در استان هرمزگان خبر داد.

مجتبی قهرمانی خاطر نشان کرد: در پی دستور ریاست محترم قوه قضاییه، مزایده سراسری فروش اموال تملیکی موجود در انبار‌های استان هرمزگان، طی یک هفته برگزار شد که خوشبختانه با اطلاع رسانی مناسب مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: میزان فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا تاریخ ۲۱ اسفندماه حدود ۹ هزار میلیارد ریال است که بر این اساس و با توجه به آمار ارائه شده از سوی سازمان اموال تملیکی، استان هرمزگان با اختلاف بسیار زیاد نسبت به استان‌های دیگر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: خوشبختانه سازمان اموال تملیکی پس از بازدید ریاست محترم قوه قضاییه حرکت رو به جلویی داشته‌است و امیدواریم با ادامه این روند، گام های بلندی در جهت صیانت از اموال بیت المال برداشته شود.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سفر اخیر خود به استان هرمزگان و در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس ضمن ابراز رضایت از وضعیت این انبارها تأکید کرده بود: آنچه در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس مشاهده کردیم خیلی خوب است.

برچسب ها :