×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تزریق دُز سوم واکسن، موجب تداوم روند کاهشی شیوع کرونا خواهد شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر “علیه السلام” و روز جوان، به روند کاهشی ابتلا به کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و همچنین تکمیل واکسیناسیون به خصوص تزریق دُز سوم واکسن کرونا، این روند کاهشی تداوم خواهد یافت.

وی ادامه داد: متاسفانه از پنج نفر فوت شده بر اثر ابتلا به کرونا در هرمزگان در روز گذشته، چهار نفر واکسن کرونا را تزریق نکرده بودند و این امر اهمیت واکسیناسیون در جلوگیری از ابتلا و فوت ناشی از کرونا را نشان می‌دهد و از مردم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر جهت حفظ سلامتی، نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: خوشبختانه میزان واکسیناسیون نوبت اول و دوم در استان هرمزگان بسیار خوب است و از مردم شریف استان هرمزگان، می خواهیم از نوبت سوم واکسن نیز به همین میزان استقبال بالایی داشته باشند و دُز سوم را تزریق کنند.

رئوفی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری هرمزگان و آب و هوای مناسب این استان در ایام نوروز، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل را جهت پذیرش گردشگران نوروزی و ارائه خدمات در این ایام داشته باشند و همچنین با جدیت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نظارت شود.

وی گفت: امیدواریم با اتخاذ تمامی تدابیر به خصوص در زمینه موارد بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به کرونا، نوروز خوبی را داشته باشیم.

برچسب ها :