×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساماندهی دستفروشان و خودروهای حامل میوه در آزاد راه شهید رجایی/معیشت و اشتغال شهروندان از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احمد ملایی نسب بیان کرد: براساس تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها، هر نوع سد معبر عمومی و اشغال پیاده رو ها و استفاده غیر مجاز از آن ها برای کسب و هر نوع عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری ها مکلف هستند از آن ها جلوگیری کنند.

ملایی نسب گفت: به لحاظ شرایط اقتصادی در جامعه و همچنین بحث اشتغال، مردم به دستفروشی روی آورده اند و از آنجایی که دستفروشی به حداقل سرمایه نیاز دارد طی سالهای اخیر در شهر ها گسترش یافته است.

وی در ادامه افزود: حضور وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر باعث بروز مشکلات فراوانی از جمله افزایش بار ترافیکی، امکان بروز تصادف و نارضایتی شهروندان در سطح شهر و کاهش زیبایی بصری در سطح شهر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه معیشت و اشتغال شهروندان از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است، بیان کرد: شهرداری دغدغه نظم در شهر و همچنین اشتغال و معیشت شهروندان را دارد و برای اینکه نظم در شهر ایجاد شود، لازم است دستفروشان با شهرداری همکاری داشته باشند و جابجا شوند.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز هستیم و شاهد خیابان های شلوغ و پر تردد می باشیم، و حضور این ماشین های حامل میوه در حاشيه خیابان ها از نظر ایمنی برای شهروندان خطرناک و نگران کننده است، لذا شهرداری بندرعباس فضایی در آزاد راه شهید رجایی برای ساماندهی دستفروشان و خودروهای حامل میوه در نظر گرفته که از فردا یکشنبه مورخ 22 اسفند ماه کار جابجایی و ساماندهی این خودرو ها صورت می گیرد.

برچسب ها :