×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تدوین۶۳ دستور راهبردی رئیس عدلیه در سفر اخیر به استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: رئیس قوه قضاییه در سفر اخیر خود به هرمزگان ۶۳ دستور راهبردی در حوزه های مختلف صادر نموده اند که تمامی این دستورات تدوین و دسته بندی شده و برای هر کدام، مهلت اجرا و همچنین؛ مسئول اجرا، تعیین شده است.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تشریح دستاوردهای سفر اخیر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان هرمزگان تصریح کرد: به اذعان مسئولان گمرک، در بازدیدهای مکرری که از گمرکات و بنادر استان صورت گرفته، مؤثرترین و دقیق ترین بازدید توسط رئیس قوه قضائیه انجام شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد؛ در این سفر یک روزه، رئیس قوه قضاییه ۶۳ دستور راهبردی صادر نموده اند که تمامی این دستورات تدوین و دسته بندی شده و برای هر کدام، مهلت اجرا و همچنین؛ مسئول اجرا، تعیین شده است.

قهرمانی در ادامه افزود: از این تعداد دستورات صادر شده؛ ۲۸ دستور در حوزه بنادر، گمرکات و اموال تملیکی بوده که ۴ دستور در نشست با مسئولان ارشد استان، ۱۵ دستور در جلسه تخصصی حمایت از تولید و سرمایه گذاری، ۹ دستور در ملاقات های مردمی و دیدار با مراجعان در طول سفر و ۷ دستور نیز در جلسه نشست با همکاران قضایی و اداری صادر شده است.

برچسب ها :