×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزايش ورود مسافران نوروزی به شهر بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،مهدی نوبانی اظهار کرد: ظرفيت ورود مسافران نوروزی در بهار ١٤٠١ افزايش چند برابری با مدت مشابه سال قبل در زمان شرايط حساس كرونایی داشته است.
نوبانی با بیان اینکه سرانه مسافر نوروزی به بندرعباس افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: از اول فروردين ماه ١٤٠١ تا امروز ورود مسافران و ميهمانان نوروزی ٤برابر شده است، و خدمات دهی به همين نسبت در بوستانها و پاركهای محل اسكان افزايش پيدا كرده است.
شهردار بندرعباس با بيان اينكه در حال حاضر نوار ساحلی از بيشترين حجم ترافيک و اسكان برخوردار است، گفت: یازده بوستان و پارک در مناطق چهارگانه برای اسكان هموطنان در نظر گرفته شده كه آمار رسمی اسكان در اين مكانها از تاريخ اول فروردین ماه سال‌جاری تا چهارم فروردین ماه، چهار برابر شده است.
این مقام مسئول اظهار كرد: آمار نصب چادر در بوستانها و پاركهای محل اسكان در روز اول عيد ٣٥٣٤، روز دوم ٧٩٢١، روز سوم ١١٧٥٥و در روز چهارم ١٢٠٤٦ بوده است كه اين روند در روزهای آينده افزايش پيدا خواهد كرد.
نوبانی گفت: برنامه‌ریزی جدی قبل از عيد برای استقبال از هموطنان صورت پذيرفته و همه همكاران شبانه روزی در محل های اسكان ميهمانان مشغول خدمت می باشند.
شهردار بندرعباس در بخش ديگری از سخنان خود عنوان كرد: آمار رسمی نصب چادر فقط از مكانهای معين شده برای نصب چادر استخراج شده و حدود 2 هزار چادر در اطراف مساجد و معابر و مكانهای ديگر نصب شده است كه اين امر خدمات دهی را به اين عزيزان سخت تر كرده است.
مهدی نوبانی تصريح كرد: همكاری و همراهی دستگاه‌های دولتی در ايام نوروز نشان از همدلی همه دستگاهها برای ميزبانی شايسته از هموطنان در بندرعباس بوده و ستاد استقبال از بهار در اين مدت به خوبی وظايف خود را انجام داده است و تا پايان تعطيلات در خدمت ميهمانان گرامی خواهيم بود.

برچسب ها :