×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بزودی عملیات اجرایی پیست تارتان شهرستان رودان آغاز می شود

نجمه شمس الدینی، تجارت جنوب آنلاین ،مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در دیدار با فرماندار رودان گفت: به زودی عملیات اجرایی پیست تارتان شهرستان رودان آغاز خواهد شد.
خادمی نسب در دیدار با عبدالرضا سالاری فرماندار رودان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان با بیان اینکه برای پیست تارتان شهرستان رودان ۶ میلیارداعتبار مصوب اختصاص یافته است اظهارداشت: تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه برتکمیل زیر ساخت های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام های بلندتری بر داریم و در مدت زمان کوتاهی خدمات خوب و ارزشمندی رابرای جامعه ورزش و جوانان استان انجام دهیم.
وی افزود:در این نشست مقررشدکه اقدامات لازم جهت تکمیل پروژه های ورزشی دارای تخصیص صورت پذیرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان این که تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در اولویت می باشد اظهارکرد: سعی داریم چمن مصنوعی بخش بیکاه تعویض وچمن استادیوم شهید چمران رودان را بازسازی نماییم.
فرماندار رودان درین نشست  با اشاره به مطالبات متعدد در حوزه ورزش شهرستان گفت:  مقام معظم رهبری همواره بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و در همین راستا باید با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه پیشرفت جوانان با استعداد رودان در رشته های مختلف ورزشی فراهم کنیم.
سالاری بااشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اهتمام جدی دارد و در این زمینه از هیچ حمایتی کوتاهی نخواهد کرد اظهارداشت:انتخاب دکتر خادمی نسب در راس اداره کل ورزش و جوانان که خودفردی از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان داردامیدوارم بتواندمشکلات و موانع ورزش استان رامرتفع سازد.
فرماندار رودان با اشاره به حضور دو تیم فوتبال این شهرستان در لیگ های کشوری و همچنین حضور تیم فوتسال بانوان رودان در لیگ برتر کشور و حضور مستمر ورزشکاران رودانی در رشته های رزمی، دو و میدانی و وزنه برداری در میادین کشوری و بین المللی  خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان در حوزه های مختلف شد.

فرماندار رودان بر لزوم اتمام به موقع پروژه چمن طبیعی رودان تاکید کرد و گفت: باید مطالبه به حق ورزشکاران رودانی دراین زمینه رفع شودو مشکلات زیر ساخت های ورزشی در بخش های تابعه هم توجه لازم شود.
سالاری با اشاره به مشکلات حوزه جوانان در شهرستان هم تصریح کرد:  برنامه ریزی ها برای پرداختن به جوانان و نخبه های شهرستان دیگر اولویتی است که می توان در این زمینه برای جوانان شهرستان برنامه ریزی لازم نمایند.

برچسب ها :