×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
افزایش بهره‌وری و ارتقا کارآمدی نیروی انسانی فعال در بخش دولتی مد نظر است

به گزارش تجازت جنوب آنلاین ،محسن خاکی‌نهاد در این جلسه اظهار کرد: نیروی انسانی ارزشمندترین منبع هر سازمان است، چرا که به تصمیمات شکل داده و باعث حل مسائل و مشکلات و عینیت بخشیدن به بهره‌وری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رشد، توسعه و موفقیت هر سازمان تا حد قابل توجهی به روحیات، تلاش، عوامل انگیزشی و رضایت منابع انسانی آن بستگی دارد، افزود: در واقع، کارآیی و اثربخشی یک سازمان با کارآیی و اثربخشی نیروی انسانی آن رابطه مستقیم دارد و این مهم جزو اولویت‌های این حوزه معاونت استانداری هرمزگان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه کمیته سرمایه انسانی استانداری هرمزگان به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص درخواست‌های پرسنل در حوزه سرمایه انسانی برگزار می‌شود، ادامه داد: در جلسات این کمیته که نمایندگان ادارات کل و بخشهای مختلف استانداری عضویت دارند، درخواست‌هایی از جمله انتقال، اعمال مدارک تحصیلی جدید و غیره مورد بحث و بررسی و تصویب قرار میگیرند.

خاکینهاد خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء بهرهوری و کارآمدی بیشتر نیروهای انسانی شاغل در استانداری، فرمانداریها و بخشداریها، اقداماتی در حال شکل‌گیری است که می‌تواند در دستیابی به اهداف مدنظر اثربخش باشد.

گفتنی است در نخستین جلسه کمیته سرمایه انسانی و فرهنگ سازمانی استانداری هرمزگان 34 درخواست صورت گرفته، مطرح و پس از بحث و بررسی، در خصوص آنها تصمیم‌گیری شد.

برچسب ها :