×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعلام حمایت کامل معاون استاندار از مجموعه ورزش و جوانان استان هزمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،دکتر احسان کامرانی در نشست صمیمی با خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از انتخاب دکتر خادمی نسب در راس اداره کل ورزش و جوانان اظهار امیدواری نمود و گفت: خادمی نسب خودفردی از ورزش استان است و امیدواریم شاهد تحولات اثرگذاری در مجموعه ورزش و جوانان استان و افزایش زیرساختها باحضور ایشان شاهد باشیم.
وی بیان داشت: نیازهای جوانان هر شهرستان را اولویت بندی کنید تا بتوانیم برای جوانان استان هم گامهای اثرگذاری را برداریم و بخشی از وسایل و مشکلات آنها را مرتفع کنیم.
کامرانی در بخشی از سخنانش به تشکیل اتاق فکرو اندیشه ورز که متشکل از پیشکسوتان و صاحب نظر و استفاده از اعضای هیات علمی در این اتاق تاکید نمود.
معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به جایگاه ورزش و اهمیت آن افزود: نقش ورزش در شاخص های مختلف مدیریت استان بر کسی پوشیده نیست و این مقوله نقش مهمی در شادابی، نشاط و ایجاد امید در جامعه ایفا می کند.
کامرانی با بیان اینکه ورزش در حوزه همگانی، توجه به ورزش قهرمانی و حمایت‌ از باشگاههای ورزشی بیش از گذشته می بایست مدنظر قراربگیرد، اضافه کرد: نیاز جوامع این است که از این طریق بتوان نشاط، شادابی و امید بیشتر و حرکت رو به جلو  در تمامی زمینه ها مهیا کرد و ورزش به ویژه در حوزه جوانان یک جایگاه زیرساختی و فرهنگی در سطح استان دارد. وی با اشاره به حوزه جوانان و سیاست های جمعیتی یادآورشد: بحث توانمندسازی، مشاوره ها، حمایت ها، نظارت بر سمن ها و تشکل های مردمی  فعال باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه ریزی های حوزه جوانان مد نظر باشد.

برچسب ها :