×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پارک‌ها و بوستان‌های بندرعباس در  روز طبیعت پذيراي شهروندان و ميهمانان نوروزي هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،مهدی نوباني در بازدید از پارک‌ها و بوستانهاي ولايت ، دولت ، غدير جهاد ، دباغيان ، پارك جنگلي و باغ پرندگان اظهار کرد: امسال با توجه به کاهش آمار شیوع ویروس کرونا مسافرت‌های نوروزی، رونق خوبي داشت و در روز سیزده بدر شاهد حضور خانواده‌ها در فضاهای سبز شهری هستيم .

وی ادامه داد: بر این اساس آمادگی‌های لازم از جمله تامین روشنایی کامل، تنظیف سرویس‌های بهداشتی، پاکسازی و زيبا سازي فضاهای سبز و معابر در مناطق چهارگانه عملیاتی و انجام شد

شهرداری بندرعباس گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری در اين بود كه بسترهای لازم برای حضور خانواده‌ها و گردشگران در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر آماده باشدوتمهیدات لازم برای امروز در نظر گرفته شده است.

نوباني یادآور شد: از شهروندان و گردشگران خواهشمندیم در روز سیزده بدر در صیانت از فضای سبز و تاسیسات و اموال عمومی در پاركها وبوستان‌های سطح شهر کوشا باشندزيرا نگهداری از پارک‌ها یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

اين مقام مسول اظهار كرد:سيزده به در روز آشتی با طبیعت است، اما در این روز برخی افراد آسیب زیادی به عرصه طبیعت و حاشیه پارک‌ها وارد می‌کنند، لذا انتظار می‌رود شهروندان و ميهمانان فهيم و آگاه در همه روزهاي سال به‌ویژه در روز طبیعت در حفظ درختان، گلها و فضاي سبز شهر و عرصه‌های طبیعی آن بکوشند.و دوستي با طبيعت را همواره به ياد داشته باشند

برچسب ها :