×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تامین روشنایی ورودی شرقی شهر بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی نوبانی با اشاره به اینکه تامین روشنایی ساحل شرقی بندرعباس به همت مجموعه شهرداری در حال اجرا می باشد، بیان کرد: در راستای زیبا سازی و تامین روشنایی معابر، تامین برق ورودی ها از اولویت های مهم شهرداری است تا شهروندان از زیبایهای بصری مطلوب در شهر بهره مند شوند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: اجرای این طرح در ساحل شرقی شهر بندرعباس، زمینه سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه با هدف کاهش حوادث رانندگی و افزایش روحیه و ایجاد نشاط در شهروندان فراهم نموده و زیبایی مبلمان شهری را دوچندان کرده است.

شهردار بندرعباس گفت: طول مسیر که تاکنون انجام شده 2/4 کیلومتر است که شامل تعویض 20 عدد پل، 10 کیلومتر جدول گذاری و ایجاد روشنایی 62 عدد پایه چراغ که هرپایه چراغ دارای 4 عدد لامپ LED ،210 وات می باشد.

نوبانی افزود: برای اجرای این طرح 15 میلیارد تومان هزینه شده است که از اسفند ماه سال گذشته شروع و حدود 5 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار بندرعباس در پایان تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تامین روشنایی، در صدد هستیم تا با تاکید بر تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان در راستای تامین آسایش و رفاه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

برچسب ها :