×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان توسط سازمان تامین اجتماعی، نیازمند اطلاع رسانی است

به گزلرش تجارت جنوب آنلاین،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اجرای طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.

دکتر احسان کامرانی در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل تامین اجتماعی استان با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر در کشور نقش بسزایی در ارائه خدمات بیمه ای در حوزه های درمانی و بازنشستگی در کشور دارد.

وی با اشاره به برنامه سازمان تامین اجتماعی برای بیمه زنان خانه دار و دانشجویان، افزود: طرح مهم بیمه زنان خانه دار و دانشجویان نیازمند اطلاع رسانی گسترده و آگاهی بخشی در جامعه است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان می تواند کمک شایانی به این دو قشر مهم جامعه در دریافت خدمات بیمه ای کند و از این طرح برای دستیابی به اهداف مورد نظر حمایت خواهد شد.

کامرانی گفت: مردم هرمزگان در زمینه دریافت خدمات مناسب بیمه ای نیازمند حمایت و توجه هستند و ضروری است سازمان های بیمه گر چتر خدمات خود را به گونه ای گسترش دهند که مردم در زمینه دریافت خدمات بیمه ای به ویژه درمان با کمترین مشکل مواجه باشند.

وی در خصوص درخواست سازمان تامین اجتماعی برای وصول مطالبات، افزود: از سازمان تامین اجتماعی برای وصول مطالبات بیمه ای حمایت خواهد شد تا خللی در زمینه ارائه خدمات از سوی این سازمان به مردم ایجاد نگردد.

برچسب ها :