×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
طرح توسعه سیمان هرمزگان ایجاد می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین شامگاه شنبه مهدی دوستی استاندار هرمزگان با شیرازی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سیمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس دوستی با اشاره به نتایج این نشست، گفت: هرمزگان تنها منطقه‌ای است که امکان اجرای طرح توسعه سیمان در آن وجود دارد و بر اساس گفت‌وگوی انجام شده، یک خط تولید حداقل با ظرفیت تولید روزانه سه‌هزار تن سیمان در قالب طرح توسعه سیمان هرمزگان ایجاد می شود.

وی افزود: هرمزگان به دلیل مزیت‌های فراوانی که در بخش‌های مختلف دارد و همچنین با مشوق‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده، می تواند مکان امنی برای توسعه فعالیت‌های صنایع بزرگ و تشکیل زنجیره پایین دستی باشد.

احمد مرادی عضو مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در این نشست، ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان، نحوه تعامل ایجاد شده بین بخش‌های مختلف مدیریتی و کارکنان مجموعه سیمان هرمزگان را از جمله اقدامات مؤثر مدیرعامل این مجموعه برای ایجاد وحدت رویه بین تمامی بخش ها و عاملی برای پیشبرد مطلوب مسائل جاری این شرکت برشمرد و گفت: افزایش ظرفیت تولید سیمان هرمزگان به منزله ایجاد اشتغال بیشتر است که می تواند بخشی از نیاز بازارکار هرمزگان را پوشش دهد.

مرادی بیان کرد: به‌منظور راه‌اندازی و عملیاتی شدن طرح‌ توسعه سیمان هرمزگان، در کنار بهره‌گیری از توان بخش اجرایی، از ظرفیت‌های ملی نیز بهره خواهیم برد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان نیز در این نشست حضور داشتند.

برچسب ها :