×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاها

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، با اشاره به اهمیت آموزش حضوری، عنوان کرد: مزایا و محاسن آموزش حضوری قابل مقایسه با آموزش مجازی نیست.

وی افزود: با توجه به آسیب های که آموزش مجازی دارد حرکت به سمت آموزش حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجتناب ناپذیر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها مصوبه ستاد ملی کرونا و تاکید ریاست محترم جمهور است و آموزش و پرورش و دانشگاه ها ملزم به اجرای آن هستند.

کامرانی با تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برای حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

وی گفت: وجود تهویه مناسب در کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها استفاده از ماسک برای حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: اقناع خانواده ها و بهره گیری از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در بازگشایی مدارس و رفع مشکلات آنها نیازمند اهتمام است.

کامرانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و دانشجویان و رفع دغدغه های خانواده ها دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت مستمر آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاه ها را رصد و ارزیابی کند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه فرمانداران و دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش را در رفع مشکلات مدارس به ویژه تامین سیستم فرمایشی مدارس، نصب تهویه مناسب و حفظ تجهیزات کمک کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نقش واکسیناسیون در حفظ سلامت دانش آموزان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: خانواده ها نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود از طریق مراکز واکسیناسیون تجمیعی برای حفظ سلامتی آنها اقدام کنند.

برچسب ها :