×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورزش بازدهی کارمندان را افزایش می‌دهد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی پاسلارزاده گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی و افزایش روحیه نشاط در میان کارمندان نه‌تنها ازلحاظ جسمی بلکه از نظر روحی نیز سبب تقویت آن‌ها می‌شود و کمک می‌کند در زندگی و محل کار بازدهی بیشتری داشته باشند.
پاسلارزاده،با بیان اینکه ورزش پویایی کارمندان را افزایش می‌دهد، افزود: کارمندان به‌صورت روزانه با خیل گسترده‌ای از مراجعه‌کنندگان در ارتباط هستند، پس نیاز است که به‌طورجدی به سلامت جسم و فکر آن‌ها اهمیت داده شود.
شهردار منطقه چهار بندرعباس ادامه داد: به همین منظور با یک سالن ورزشی به توافق رسیده‌ایم تا امکانات خود را در اختیار کارکنان این منطقه قرار دهد و معتقدیم این مسئله باعث خواهد شد تا کارکنان بتوانند با انگیزه‌ی بیشتری به ارائه‌ی خدمات بپرداز‌ند.
پاسلارزاده گفت، از ابتدای ماه رمضان مسابقات والیبال ساحلی در زمین ورزشی ساحلی سورو از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری منطقه چهار برگزار شد.
گفتنی است در مسابقات ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس جام رمضان یادواره شهید ابراهیم هادی که در رشته‌های مختلف آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است، از شهرداری منطقه چهار علی پاسلارزاده در مسابقه پنالتی گل فنی و نیما رحیمیان در مسابقه پرتاب آزاد بسکتبال مقام دوم را به دست آوردند.

برچسب ها :