×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن روزه کله گنجشکی ها برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،رسول جهانداری گفت: جشن روزه‌داری مهمان های کوچک خدا در بوستان دولت (زیر پرچم ) همراه با برنامه های متنوع برای بچه های روزه اولی برگزار گردید.

جهانداری افزود: روزه کله گنجشکی یکی از مراحل آماده شدن برای روزه کامل است که در آن بچه ها بخشی از روز را روزه هستند تا با آداب روزه داری آشنا شوند و هدف از برگزاری جشن  کله گنجشکی ها نیز احیای سنت های دینی و مذهبی حسنه برای روزه داری نونهالان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تشویق کودکان روزه دار یکی از دلایل برگزاری این جشن بود، بیان کرد: کودکان در روزهای تعطیل بیشتر در منزل کنار خانواده هستند و این جشن بهانه خوبی بود تا ساعتی از روز را همراه خانواده شان در بوستان دولت کنار ساحل که یکی ازموهبتهای الهی است بگذرانند و برای گرفتن روزه تشویق شوند.

جهانداری ادامه داد: برای تنوع هر چه بیشتر این برنامه با اجرای نمایش خاله پرپروک، ایستگاه های نقاشی، ورزش، آمورش شهروندی کودکان، آموزشهای اطفا حریق، طرح اکرام کمیته امداد، سیما منظر و فضای سبز شهری، آموزشهای مشاور خانواده توسط آموزش و پرورش، جهت آگاهی نونهالان و خانواده ها دایر گردید.

برچسب ها :