×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق هرمزگان معرفی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،« محمد اله داد »، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این آیین گفت: صنعت برق استان هرمزگان در سالهای اخیر شرایط خاصی را تجربه کرده است. گرمای هوا و عدم توازن در مصرف و تولید برق، هرمزگان را با چالش جدی مواجه ساخته است.

وی افزود: البته در استان هرمزگان و جزایر آن اقدامات مطلوبی در بخش های توسعه شبکه و نوسازی تاسیسات انجام شده است که نتیجه آن افزایش ضریب پایداری انرژی در سالهای اخیر بوده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیز اضافه کرد: امسال نیز مانند سال گذشته صنعت برق کشور در وضعیت حساسی قرار دارد. ناترازی تولید و مصرف به 10 هزار مگاوات رسیده که انتظار داریم با همراهی مردم و مصرف بهینه برق در ایام تابستان، این شرایط را با حداکثر اطمینان سپری کنیم.

« رضا مدرس »، معاون هماهنگی عمرانی استانداری هرمزگان نیز گفت: هرمزگان به عنوان استان توسعه ای، بار اقتصادی کشور را برعهده دارد.

وی افزود: صنعت برق هرمزگان نیز به عنوان زیر ساخت توسعه نقشی اساسی در توسعه اقتصادی هرمزگان دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به حوادث طبیعی که طی چند سال اخیر در استان رخ داده ، شرکت توزیع برق به عنوان دستگاه خدمات رسان در همه بحران ها حضور فعال داشته است.

در این آیین با تقدیر از خدمات هاجر عبدی مدیرعامل سابق، « محمد کریمی » به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق معرفی شد.

در پایان این آیین نیز حکم انتصاب کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق از سوی کردی مدیرعامل شرکت توانیر توسط مدرس به وی اعطا شد.

کریمی در سوابق کاری خود مدیریت برق شهرستانهای جاسک و میناب، معاونت مالی و پشتیبانی و مشاور مالی و اداری مدیرعامل توزیع برق هرمزگان را در کارنامه دارد.

 

 

برچسب ها :