×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هرمزگان نیازمند تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار در بخش های مهم انرژی و صنعت است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر احسان کامرانی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه ها در امر توسعه، عنوان کرد: مراکز آموزش عالی از جمله جهاد دانشگاهی با تربیت نیروهای انسانی متخصص مورد نیاز بخش های مختلف نقش بسزایی در امر توسعه و پيشرفت دارند.

وی افزود: گسترش و توسعه مراکز آموزش عالی ضروری است متناسب به ظرفيتهاي هرمزگان و امايش سرزمين باشد تا زمینه رشد و توسعه استان تسریع شود.

کامرانی ، خاطرنشان کرد: وجود بخش های مهمی همچون نفت، پتروشیمی، شیلات، انرژی، تجارت و صنعت ضرورت وروددانشگاه ها از جمله جهاد دانشگاهی را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار این بخش ها دو چندان کرده است.

کامرانی تصریح کرد: تدوین اطلس آموزشی استان هرمزگان به عنوان نقشه راه مراکز آموزش عالی برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار بخش های مختلف به ویژه انرژی و صنعت با توجه به استقرار صنایع بزرگ پالایشگاهی و فولادی جهت اشتغال جوانان هرمزگانی ضروری است.

وی گفت: گسترش مراکز آموزش عالی در هرمزگان علاوه بر مرکز استان، توسعه آنها در شرق و غرب استان با توجه به ظرفيتهاي بسیاری که این مناطق دارند ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ماموریت گرا شدن دانشگاه ها برای جلوگیری از موازی کاری بیش از پیش ضروری است‌.

کامرانی تصریح کرد: با توجه به تنوع و گستردگی ظرفيتهاي هرمزگان نظیر تجارت وبازرگانی، صنعت، کشاورزی خدمات و انرژی تعریف ماموریت برای مراکز آموزش عالی استان ضروری است.

برچسب ها :