×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محموله ۲۲۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در سواحل خلیج فارس توقیف شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در آب‌های بندرعباس و میناب به وسیله مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران پس از بررسی مناطق، ۳ عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک حاوی ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در حوزه استحفاظی خود کشف کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در همین رابطه پنج نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار دهکی با تاکید بر برخورد جدی با قاچاقچیان، گفت: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

بندرعباس مرکز استان هرمزگان و مناطق ساحلی میناب در ۹۰ کیلومتری شرق این استان یکی از مسیرهای قاچاق بویژه سوخت در سال‌های اخیر شده است.

برچسب ها :