×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تشریح پروژه های جزیره هرمز

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان صالح دریانورد، رئییس سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان در جلسه ستاد راهبری سند توسعه پایدارجزیره هرمز اظهار داشت: از ورود بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام به مسیر توسعه استان هرمزگان و جزیره هرمز قدردانی میکنم.

وی با بیان اینکه مهم برایند کار و نتیجه مثبت آن است، تصریح کرد: قطعا هر کار بزرگی در بدو شروع، حواشی‍‍ هایی نیز به همراه دارد اما نکته ای که اهمیت دارد این است که برایند کار مثبت است.

رئییس سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان گفت: جا دارد از استاندار هرمزگان قدردانی کنم که با همکاری، راهبری وهمدلی خود از هیچ کمکی برای پیشرفت هرمز دریغ نکردند.

دریانود با بیان اینکه قطعا بخشی از زمان صرف رسیدن به تعامل با یکدیگر و بسترسازی برای پیشرفت شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات مثبتی در این مدت صورت گرفته است که از عوامل آن تشکر میکنم، این اقدامات نشان دهدنده یک عظم بزرگ و تحول آفرین است و امیدواریم این خطه الگویی برای سایر مناطق کشور باشد.

رئییس سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان تصریح کرد: مدرسه ای در جزیره هرمز وجود داشت که زیرنظر آموزش و پرورش قرار داشت و بعد از آن مدتی دانشگاه در آن فعالیت داشت و اکنون درسدد واگذاری به سازمان میراث فرهنگی هستیم.

دریانورد بیان کرد: هاجر نام مدرسه متروکه ای در هرمز با زیر بنای پنج هزار متر است که مقرر شده بود از آموزش و پرورش به شهرداری واگذار شود.

وی ادامه داد: با بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که فقط ساختمان اصلی مدرسه به شهرداری واگذار شود و باقی مدرسه برای استفاده آموزش پرورش باقی بماند.

رئییس سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان افزود: بعد از تامین مالی توسط بنیاد برکت، شهرداری از امروز به مدت سه ماه مرمت کاری آن مکان را انجام خواهد کرد.

دریانورد در خصوص تامین لاندیگراف برای مردم جزیره هرمز گفت: تامین لندیگراف برای حمل مایحتاج زندگی مردم هرمز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص منابع تامین این لاندیگراف گفت: هزینه خرید این لندیگراف را بنیاد برکت تامین خواهد کرد و همچنین برای تامین هزینه ها می تواند ساعاتی از روز را علاوه بر تامین مایحتاج زندگی مردم هرمز به کارهای دیگری مشغول شود.

رئییس سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان اظهار داشت: شش کیلومتر از رینگ کشی دور جزیره هرمز باقی مانده است.

دریانورد افزود: طول کل این رینگ 27 کیلومتر است که بر حسب دستور استاندار، پیگیری های لازم جهت ساماندهی صورت گرفت و  قرارداد با پیمانکار منعقد شد.

وی در خصوص منابع این طرح گفت: پنجاه درص

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.