×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زیرساخت مناسبی در شهر بندرعباس برای سرمایه گذاری نداریم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی نوبانی در نشست شورای شهر که با حضور مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان و معاونین شهرداری برگزار شد، بیان داشت: بخشنامه بودجه ۱۴۰۱ سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در بندهای مختلف به شهرداریها اجازه داده که هزینه کرد خود را صرف کمک به بودجه جاری و حقوق، تجهیز نوسازی و بازسازی ماشین آلات عمرانی، توسعه خدمات الکترونیکی و حمایت از طرحهای درآمدزا استفاده کنند.

شهردار بندرعباس گفت: سال گذشته حدود از محل عوارض ارزش افزوده ،۴۸۰ میلیارد تومان پرداختی اداره امور مالیاتی هرمزگان به شهرداری بود که شهرداری نیز ۱۸۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای خود به آن افزود و جمعاً به مبلغ ۶۶۰ میلیارد تومان حقوق و بیمه پرسنل را پرداخت کرد.

نوبانی با بیان اینکه بیشترین درآمدها در شهرداری‌های کشور از محل پروانه ساختمانی است، افزود: سه ماه اول سال معمولاً با رکود مواجه هستیم. بخش زیادی از بودجه مذکور صرف پرداخت بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران شد و ما اعتقاد داریم پیمانکاران بازوان اصلی مجموعه شهرداری هستند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: در طی ماه های گذشته، ممیزی شهر بندرعباس را آغاز کردیم. رسیدگی به پرونده‌های حقوقی نیز در دستورکار است. در حوزه سرمایه‌گذاری نیز همانطور که اعضای شورا واقف هستند، هیچ زیرساختی در شهر وجود ندارد که این مهم در بلند مدت اتفاق می‌افتد.

شهردار بندرعباس گفت: با توجه به اینکه انتهای سال، موضوع پرداخت بدهی و خرید ۲۴ دستگاه اتوبوس را داشتیم، حقوق پرسنل به تاخیر افتاد.

نوبانی افزود: ای کاش این حساسیت را اعضای شورا در ادوار گذشته هم داشتند. پرسنل شهرداری می‌توانند شهادت دهند که در ادوار گذشته حقوق با سه تا چهار ماه تاخیر پرداخت می‌شد. به زودی با همراهی شورای شهر و همکاری نیروهای خدوم شهرداری شاهد اتفاقات خوبی درشهر خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.