×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آماده‌سازی بیش از سه پروژه در کیش پیش از موعد مقرر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی کشاورز در بازدید مجدد از ساختمان جدید دادگستری، با اعلام رضایت از پیشرفت این پروژه ابراز امیدواری کرد: ساختمان مذکور طبق زمان‌بندی تعیین شده پیش رفته و تا ۳۱ام شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین در بازدید از تصفیه‌خانه مرکزی کیش، از در آستانه‌ عقد قرارداد بودن مدول دوم، جهت راه‌اندازی حجم پنج هزار مترمکعب خبر داد.

محسن نظرپور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در این بازدید با اشاره به افزایش نیاز در ایامی مانند نوروز، بر پیش‌بینی و افزایش ظرفیت این مجموعه به حجم ۲۰هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب اشاره و تصریح کرد: با توجه به‌ پیش‌بینی حضور بالای گردشگر در کیش، حوزه‌ی فاضلاب در طرح جامع، بازنگری شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر نحوه‌ی صحیح و استاندارد نگهداری تجهیزات تصفیه‌خانه، خصوصا در ایام کم‌ترافیک مسافری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، بتن‌ریزی و عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه‌خانه کیش، اسفندماه ۱۴۰۰ به اتمام رسیده است.

گفتنی است زمین هاردکورت تنیس نیز آماده‌ی بهره‌برداری است. مدیرعامل سازمان در بازدید دهم فروردین، درخصوص لزوم آماده‌سازی این پروژه تا پیش از خردادماه، دستور موکد و جدی صادر کرده بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، مدیرروابط‌ عمومی سازمان، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از مدیران این شرکت صبح سه‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه، از برخی پروژه‌های در شرف بهره‌برداری بازدید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.