×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسایی و دستگیری کلاهبردار 24 میلیاردی در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار”غلامرضا حعفری ” فرمانده انتظامی استان در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي مراجعه و اعلام شكايات تعدادی از شهروندان مبني بر اينكه فردی با ترفند و روشهاي متقلبانه با وعده فروش و تحويل خودرو اقدام به کلاهبرداري از آنان کرده و متواری شده است ، پیگیری موضوع بصورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي استان پس از انجام تحقيقات تکميلي نسبت به شناسايي بنگاه معاملاتي خودرو واقع در یکی از محلات بندرعباس اقدام که مشخص شد متهم با وعده تحويل خودرو ايراني و خارجي ظرف مدت كمتراز يك ماه مبالغی از مالباختگان اخذ و پس از آن متواري شده است.

این مقام انتظامی استان بيان داشت: کاراگاهان پلیس اگاهی پس از اطمینان از این که متهم دراجراي احكام حقوقي نيز تحت تعقيب است با اقدامات پليسي و تلاش همه جانبه مخفيگاه متهم شناسايي و دريك عمليات ضربتي دستگیر و به پليس آگاهي انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که متهم مبلغ 24 میلیارد ریال به بهانه تخویل خودرو از مالباختگان کلاهبرداری کرده بود، خاطر نشان کرد : متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. لازم است شهروندان پس از حصول اطمينان از بنگاه ها و نمايندگي هاي معتبر نسبت به پيش خريد خودرو اقدام کنند تا طعمه کلاهبرداران و سودجويان قرار نگيرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.