×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
بیعت مجدد هرمزگانیها با مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس

اختصاصی  :حسین روحی ،تجارت جنوب آنلاین،مردم هرمزگان در بندرعباس و شهرستانهای استان مختلف از ساعات آغازین مراسم روز قدس در خیابان‌ها حضور پیدا کرده‌اند و با سر دادن شعارهایی، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) از ملت فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم انقلابی و متدین استان هرمزگان با حضور میدانی در محل های از پیش تعیین شده باری دیگر برای تجدید پیمان با مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمده اند تا با حضور گسترده خود فریاد حمایت و آزادی اقدس شریف سر دهند.

مردم جای جای استان هرمزگان پیش از موعد اعلام شده برای راهپیمایی روز قدس، روز بیداری اسلامی برای دفاع از فلسطین به خیابان‌ها آمده اند و مشت‌های گره کرده خود را به امید آزادی قدس شریف محکم بالا گرفتند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند .

امروز شیعه و سنی با زبان روزه در گرمای بیش از 40درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۵۰ درصد در شهرها و جزایر استان بار دیگر آمده اند تا ندای وحدت و همدلی را برای آزادی قدس شریف سر دهند. مشت‌های گره شده مردم خونگرم جای جای هرمزگان که با زبان روزه بار دیگر ندای اسلام و حمایت از مسلمانان سر دادند، نشان از عشق و ارادت آنها به قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان دارد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی بار دیگر جنایت اخیر اسرائیل را محکوم کرده و از سازمان‌های حقوق بشر و ملت های آزاده جهان خواستند این جنایت را محکوم کنند و همچنین همبستگی خود را نسبت به ملت در بند فلسطین را اعلام کردند. امروز فریادهای مردم خطه خلیج‌فارس از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین و حتی در جزایر ایرانی خلیج‌فارس، با شعارهایی مانند «الله اکبر، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، ای امت مسلمان دشمن ما آمریکا است. قدس شریف همیشه محور اصلی ماست و غیره» انزجار خود از صهیونیسم و استکبار جهانی نشان دادند.

شیعه و سنی، مرد و زن، کودک و خردسال همه برای حمایت از قبله اول مسلمان به میدان آمده اند و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل را اعلام کرده و اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و بزرگداشت روز جهانی قدس را یك وظیفه دینی دانستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.