×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پروژه های نیمه تمام و پیشران سیریک تعیین تکلیف شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی پس از نشست شورای اداری شهرستان سیریک که در بندر کوهستک با هدف بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های پیشران برگزار شد، با اشاره به جزئیات این نشست، اظهار کرد: در نشست امروز تصمیمات مهمی در حوزه آب، راه‌سازی، شیلات و تجهیز زیرساخت‌های پزشکی و سلامت اتخاذ شد.

وی افزود : تکمیل زیر ساخت های آموزشی، تاسیس هنرستان شیلات، احداث خط انتقال آب تلنگ به سیریک و تکمیل آب شیرین‌کن از جمله مصوبات این نشست بود که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

دوستی، با اشاره به مصوبات حوزه ورزش شهرستان سیریک، گفت : تکمیل زیر ساخت های ورزشی و احداث و تکمیل پروژه چمن مصنوعی در برخی از مناطق شهرستان از دیگر مصوبات سفر امروز بود.

وی بیان کرد: با جابه‌جایی خط لوله گاز در اراضی شهرک صنعتی سیریک، به‌زودی مشکل واگذاری زمین در این محدوده رفع خواهد شد و زیرساخت های شهرک صنعتی نیز برای سرمایه گذاری تکمیل می شود.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: چندین مزرعه بزرگ پرورش میگو درگیر مسائل زیست محیطی و مشکل احداث کانال بودند که در راستای تسریع در فرآیند احداث این مزارع، تصمیمات لازم گرفته شد.

وی با بیان اینکه عمده طرح ها در سوم خردادماه، هفته دولت و دهه فجر سال‌جاری به نتیجه می‌رسد، اظهار امیدواری کرد در کوتاه مدت اتفاقات خوبی در شهرستان سیریک و بخش های مختلف آن رقم بخورد.

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به اشراف خوب استاندار هرمزگان بر مسائل شهرستان، جلسه مطلوبی برگزار شد و پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های جدیدی که مطالبه مکرر مردم بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بخش بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه سازی، سلامت و همه بخش هایی که باید به آن پرداخته می‌شد، تصمیمات خوبی گرفته شد و با توجه به روحیه جهادی استاندار هرمزگان، اطمینان داریم نتایج خوبی از این نشست حاصل می شود.

امروز چهارمین سفر استاندار هرمزگان به بخش‌های مختلف استان بود؛ مهندس دوستی پیش از این به بخش هرمز، احمدی و رویدر هم سفر کرده بود و با حضور معاونان استاندار و مدیران کل استانی، طرح ها و پروژه های نیمه تمام و پیشران را بررسی کرده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.