×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
مدیران صنایع هرمزگان باید از نیروهای خود استان باشند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،آیت‌الله قنبر درویشی در جمع نمازگزاران بندرعباس، بیان داشت: آنقدر تعلیم و تربیت در اسلام مهم است که خداوند کتاب خود را از بیان علم قرار داد و پیامبران خود را معلم قرار داد از این رو لازم است دولتمردان ما کاری کنند که معلمان ما نیاز به شغل دوم و سوم نداشته باشند و همه فکر و ذکر آن‌ها تربیت فرزندان این کشور باشد.

وی افزود: معلم قبل از درس دادن باید در مدرسه و دبیرستان و دانشگاه انسان‌سازی کند و باید بفهمد که برای این جایگاه ما پاسداران رشیدی مثل حاج قاسم از دست داده‌ایم لذا بدانند که فردا معلمان عزیز ما اگر قدر خود را بشناسند همنشین پیغمبر هستند اما اگر کوتاهی کنند عذاب چند برابر خواهند داشت‌.

درویشی بیان‌ کرد: دولت‌مردان ما باید قدر کارگران را هم بدانند چرا که جامعه ما اگر این کارگران را هم نداشته باشد لنگ خواهد زد لذا نگذارید برخی از شرکت‌ها کارگران ما را به بازی بگیرند و حقوق آن‌ها را به تعویق بیاندازند.

وی ادامه داد: در خطبه گذشته نصیحت کردم اما متأسفانه به گوش آقایان نرفت، الان هم می‌گویم اما اگر باز هم به گوششان نرفت به گونه دیگری برخورد خواهم کرد، اینجا پالایشگاه‌ها، صنایع، بنادر، دریا و زمین‌های کاری وجود دارد چرا باید مردم اینجا بیکار باشند این ظلم است که اینجا زمینه‌های کار در استان وجود داشته باشد اما از استان‌های دیگر نیرو به کار گرفته‌ شود و این محقق نمی‌شود مگر اینکه مدیران صنایع از استان هرمزگان منصوب شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز جهانی قدس بیان‌ کرد: محل و پایگاه عروج پیامبر ما و اولین قبله‌ای که مسلمانان به سوی آن نماز خوانده‌اند به سمت بیت‌المقدس بوده است و این محل مکان مورد احترام ادیان ابراهیمی است اما بدانید اسرائیل یک ژاندارم ساخته شده توسط انگلیس و آمریکا برای سلطه بر معادن طلا و نفت خاورمیانه است.

وی ادامه داد: پاسداران سبزپوش اسلام معادلات اسرائیل را بر هم زده‌اند و امروز بچه‌های غره، یمن، سوریه و عراق از اسرائیل نمی‌ترسند و هر موشکی که بچه‌های حزب‌الله می‌زنند یک عده‌ای لباس‌هایشان را نجس می‌کنند و فرار می‌کنند.

درویشی با اشاره به اینکه پاسداران سبزپوش اسلام معادلات اسرائیل را بر هم زده‌اند و امروز بچه‌های غره، یمن، سوریه و عراق از اسرائیل نمی‌ترسند، خاطرنشان‌ کرد: محور مقاومت دیگر به موشک‌های ایرانی نیاز ندارند چرا که ما موشک‌سازی را به آن‌ها یاد دادیم و به همین دلیل است که انگلیسی‌ها و آمریکایی از آمدن نام سپاه در سوزش هستند اما عزیزان ما ارزان به اینجا نرسیده‌ایم و خیلی از پاسداران ما در این راه شهید شده‌اند.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به روز شوراها تصریح کرد: اعضای شورای شهر از الان به فکر انتخابات بعدی نباشند بلکه به دنبال خدمت به مردم باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.