×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتفاضه جدید مردم فلسطین شروع تحولات جدید در آینده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ضمن گرامیداشت روز قدس، اظهار داشت: امسال روز قدس در مقایسه با سال‌های گذشته از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید این امر به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: امروز شاهد تحرکات جریانِ سازش در برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی هستیم که این برنامه‌ها برای از بین بردن زشتی و پلیدی ارتباط با این رژیم غاصب است و از طرفی دیگر، شاهد انتفاضه جدید مردم فلسطین در کرانه باختری رود اردن هستیم، که نشان دهنده شروع تحولات جدید در آینده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با بیان این نکته که برخی از رسانه‌های معاند در تلاش برای وارونه نشان دادن جای ظالم و مظلوم هستند، ابراز کرد: رسانه‌ای تحت سیطره غرب در تلاش هستند که آرمان و مساله مهم فلسطین را تنزل دهند؛ اما مردم ایران این آگاهی را دارند که جمهوری اسلامی ایران باید نقش و جایگاه خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ایفا کند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با بیان این نکته که به واسطه گسترش ویروس کرونا در کشور ۲ سال از حضور در راه‌پیمایی روز قدس محروم بودیم، بیان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز قدس در استان هرمزگان از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.