×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرهنگ كار عالي ترين تصوير سازندگي و کارگران عاملین ایجاد تحول در هر جامعه می باشند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،فریده عامری سیاهوئی رئیس کمیسیون ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در آموزه های اسلامی کار ،نوعی جهاد در راه خدا می باشد و تلاشی که مسلمان در راه اداره زندگی خود و خانواداش انجام می دهد از بهترین عبادت هاست.

وی افزود: فرهنگ كار عالي ترين تصوير سازندگي و کارگران عاملین ایجاد تحول در هر جامعه می باشند.
عامری گفت: نکـوداشت روز جهانی کار و کارگر فرصتي است تا از خدمات صادقانه،مجدانه و بی بدیل کارگران شريف،مومن و صبور شهرداری بندرعباس که شبانه روز از هیچ کوششی جهت توسعه، آبادانی و رفاه حال شهروندان دريغ نمی‌کنند ،و به تاسی از سنت پيامبر اکرم (ص) این زحمات را ارج نهيم.
اينجانباب نیز ضمن تقدير از کارگران متعهد و پر تلاش شهرمان، علی الخصوص کارگران زحمتکش خدمات شهری و پرسنل شهرداری، با توجە بە زحمات و خدمات شبانە روزی و بی دریغ آنان اين روز خجسته را به يکايک آنان تبریک عرض نموده،توفيق و سلامتی همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
وی گفت: به همین مناسبت هم شهرداری بندرعباس ضیافت افطاری و صمیمی با حضور کلیه کارگران تنظیف و فضای سبز در روز شنبه دهم اردیبهشت ماه در سالن فجر بندرعباس با حضور مسئولین استانی برگزارخواهد کرد که جای تقدیر و تشکر دارد و باشد که همیشه و در تمامی اعیاد و ایام نیز سپاسگزار این عزيزان باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.