×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
افتتاح پروژه طرح تامین آب روستای  رضوان بخش فین  +فیلم

حسین روحی  تجارت جنوب آنلاین،

طرح تامین آب روستای رضوان از توابع بخش فین از خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس  صبح امروز دهم اردیبهشت با حضور استاندار ونمایندگان مجلس به  بهره‌برداری رسید.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاح این طرح  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تجارت جنوب آنلاین گفت: معضلات و قطعی مداوم و نبود آب در روستای رضوان با جمعیت ۷ هزار نفری که ساکن این منطقه هستند موجب بروز مشکلاتی شده بودکه با طرح آبرسانی به روستای رضوان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان ،جمعیت 7 هزار نفری این منطقه از این به بعد به آب آشامیدنی سالم دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور و اعتبارات ویژه‌ای که در سفر آیت الله رئیسی به هرمزگان تخصیص داده شد و با پیگیری‌هایی که انجام شد خوشبختانه امروز توانستیم این خواسته به حق و عمومی منطقه را تامین کنیم‌ تا مردم بتوانند از این آب با کيفيت و مناسب بهرمند شوند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: از همه مدیران و پیمانکاران عزیز که ما را همراهی کردند بخصوص شورای منطقه که مطالبه گری کردند و وقت گذاشتند تا بتوانیم هرچه زودتر این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم تشکر و قدرانی ویژه می‌کنم.

وی ادامه داد: تامین آب و آبرسانی به مناطق سرزه و فین در اولویت‌های بعدی ما هستند و باید هرچه زودتر مخزن ساخته شود تا بتوانیم آبرسانی به این دو منطقه را نیز به بهره‌برداری رسانده و مشکل فین نیز برطرف شود.

دوستی گفت: در همین هفته پروژه‌هایی هم در خصوص آب و حل مشکلات آبی در دست بهره‌برداری داریم یکی از طرح‌ها مسئله آبرسانی به جزیره هرمز است که ان شاء الله مشکل این جزیره حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: آب و آموزش در اولویت من بوده در همان ابتدا نیز گفته‌ام و تاکید من بر این دو موضوع مهم است و تمام توانم را برای این دو موضوع مهم خواهم گذاشت تا هر چه زودتر بتوانیم مشکل آبی استان بر طرف کنم.

گفتنی است دوستی  استاندار هرمزگان پس از افتتاح پروژه آبرسانی به رضوان، با حضور میدانی در این روستا از نزدیک مسائل و مشکلات مردمی را احصا و بر حل مشکلات تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.