×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بروزرسانی حقوق معوقه کارگران هرمزگان برنامه اصلی حمایتی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی در ضیافت افطاری بیش از ۲ هزارنفر از کارگران پاکبان و سبزبان مناطق مختلف شهرداری بندرعباس، ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شهردار بندرعباس به‌دلیل برپایی این آیین، با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص)، جایگاه و منزلت کار و کارگر در دین اسلام را مهم توصیف کرد و افزود: اصلی ترین برنامه حمایتی استانداری از کارگران، بروزرسانی حقوق معوقه آنان است.

وی بیان کرد: اگرچه با توجه به تورم فعلی، بسته‌های معیشتی کمک مؤثری برای قشر کارگر محسوب نمی شود اما می‌تواند سهم عمده‌ای در کاهش هزینه‌های خانوار داشته باشد و تلاش داریم با توزیع بسته‌های معیشتی، بخشی از این فشارها از دوش قشر کارگر برداشته شود.

استاندار هرمزگان همچنین در خصوص تلاش برای بکارگیری نیروهای مستعد و توانمند بومی در مناصب مختلف مدیریتی، خاطرنشان کرد: عمده انتصابات در هرمزگان از میان افراد بومی بوده و مانعی برای انتخاب بومیان برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان نداریم و در حال رایزنی برای استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند استان برای پذیرش مسئولیت در سطوح بالاتر و ملی هستیم.

دوستی بیان کرد: چالش کنونی ما برخی انتصاب‌ها در سطح مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره صنایع است که مربوط به یک یا دو وزارتخانه است و با همدلی موجود بین مجموعه دولت در استان و مجمع نمایندگان، از هفته آتی برای افزایش سهم نیروهای بومی در کرسی‌های مدیریتی صنایع با وزرای مربوطه رایزنی لازم صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در واقع اصلی ترین مسئله ما در بخش دولتی صنایع هستند که امیدوارم از طریق برگزاری جلسات هدفمند، سهم بومیان را در مناصب عالی مدیریتی صنایع ارتقاء دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.