×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تقدیر از شهردار منطقه چهار بندرعباس به سبب پاسداشت فرهنگ شهادت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، روح الله احترامی مدیر گلزار شهدای بندرعباس بیان داشت: پاسالار زاده فعال تر از شهرداران پیشین توجه ویژه‌ای به ساماندهی گلزار شهدا داشته‌ است و در مدت اخیر مراسم فرهنگی و مذهبی متنوعی در این مکان برگزار شد.
وی بیان داشت: از لحاظ عمرانی هم در این دوره خدمات ارزنده ای به گلزار شهدا ارائه شده است.
▫️محمد رحیمی نژاد، رئیس بنیاد شهید بندرعباس نیز به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، هر کجا جوانان ورود کردند، کارها انجام می‌شود و در شهرداری منطقه چهار نیز ما این مساله را به عینه مشاهده کردیم.
وی تاکید کرد: تحول بزرگی در گلزار شهدا صورت گرفته که امیدوارم شهدا مزد آقای شهردار را بدهند.

فریده عامری، عضو شورای شهر بندرعباس نیز هدف برگزاری این جلسه را پاسداشت یکی از خادمان شهدا عنوان کرد و افزود: آقای پاسلار زاده اقدامات شایسته‌ای را در گلزار شهدا انجام داده اند که برای الگوسازی باید از ایشان تقدیر می‌شد.

وی گلزار شهدا را بزرگ ترین مرکز فرهنگی شهر بندرعباس خواند و تاکید کرد: گلزار شهدا از لحاظ معنوی نیز پایگاه مهمی به حساب می‌آید و توجه به آن می‌تواند سبب حضور گسترده‌تر مردم در این مکان شود.

وی‌ افزود: ترویج فرهنگ شهید و شهادت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما از شهرداری بندرعباس انتظار داریم که توجه ویژه ای به مراکز فرهنگی داشته باشد و گلزار شهدا در اولویت این امر قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: ما همه مدیون شهدا هستیم و باید فرهنگ ایثار در جامعه نهادینه شود.

مهدی احترامی، مدیر کانون فرزندان شاهد استان هرمزگان نیز خواستار توجه بیشتر به آرمان‌های شهدا شد و افزود: باید تفکر سیستمی برای توجه به فرهنگ شهادت در کشور وجود داشته باشد نه این که افرادی مخلص همچون شهردار منطقه چهار به صورت موردی در این راستا گام بردارند.

وی بیان داشت: دغدغه شهدا باید در تمام مدیران ایجاد شود و پاسداشت فعالان این حوزه نیز با چنین هدفی باید صورت پذیرد.

پاسالار زاده شهردار منطقه چهار بندرعباس با بیان اینکه هر کاری انجام شده وظیفه بوده است، افزود: شهدا نیازی به ما ندارند آنها رفتند و اجرشان را گرفتند، ما نیاز داریم که پیرو راه شهدا باشیم و از دعای خیرشان برخوردار شویم.

گفتنی است در پایان این نشست لوحی به علی پاسلار زاده شهردار منطقه چهار بندرعباس، به سبب اقدامات در راستای پاسداشت فرهنگ شهادت اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.