×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سطح استانداری هرمزگان به درجه یک ارتقا یافت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محسن خاکی‌نهاد بیان داشت: این مساله دارای اهمیت بسیار بالایی برای استانداری است، چراکه به طور قطع موجب می‌شود در بسیاری از زمینه‌ها شاهد تغییرات مهمی باشیم. تاکنون در کشور تنها ۱۱ استان در سطح درجه یک بودند و با ارتقای استانداری هرمزگان به درجه یک، این تعداد به ۱۲ استانداری افزایش یافت.

استاندار هرمزگان در تشریح فواید ارتقای درجه سطح استانداری هرمزگان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین منافع این ارتقای درجه در تغییر ساختار سازمانی است و به زودی شاهد این خواهیم بود که ساختار سازمانی و چارت افزایش می‌یابد.

خاکی‌نهاد گفت: بر همین مبنا استانداری قادر خواهد بود اداره های کل جدید تعریف و تشکیل دهد که به افزایش راندمان و کارایی و همچنین بهبود خدمات رسانی به مردم شریف استان منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: دیگر منفعت مهم این ارتقای سطح، در حوزه افزایش بودجه استانی خود را نشان خواهد داد و استان از این پس به نسبت سال های گذشته بودجه‌ای در سطح استانداری‌های درجه یک کشور دریافت خواهد کرد.

خاکی نهاد ادامه داد: باتوجه به شاخص‌ها و با پیگیری‌های مستمر انجام شده از سوی استانداری به خصوص شخص استاندار خوشبختانه استانداری هرمزگان نیز از این پس در جمع استانداری‌های درجه یک کشور حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.