×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حدود ۲۰ درصد از جامعه ایثارگری جزو ۵ دهک پایین قرار دارند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر پنجشنبه در دومین روز از سفر خود به استان هرمزگان با در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای جامعه هدفی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است و حدود ۲۰ درصد از جامعه ایثارگری جزو ۵ دهک پایین قرار دارند که نیازمند رسیدگی و توجه بیشتری هستند. همچنین موضوعاتی مانند اشتغال، مسکن و درمان از دغدغه‌های اصلی این عزیزان است که در این موارد تاکنون اقدامات زیادی نیز صورت گرفته اما در این بخش نیازمند همراهی و همکاری تمام بخش‌ها و مسئولان هستیم.

معاون رئیس جمهور بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در زمینه ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: یکی از کارهای خوبی که در این زمینه در حال پیگیری است تبدیل گلزارهای مطهر شهدا به میعادگاه مردم است و باید کاری کنیم که گلزارهای شهدا در سراسر کشور مورد توجه بسیار ویژه‌ای قرار گیرد و تبدیل به امامزادگان عشق شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح برنامه‌های بنیاد برای ساخت مرکز رفاهی برای ایثارگران در جزیره قشم پرداخت.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این دیدار به ظرفیت‌های منطقه هرمزگان در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: باید از این فضا برای استفاده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استفاده بیشتری صورت گیرد و این موضوع مایه افتخار استان خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه یادواره‌های شهدا در سطح استان هرمزگان به صورت گسترده در حال برگزاری است که به نسل جدید برای آشنایی با شهدا کمک بسیار زیادی می‌کند. شهدای شناخته شده در مناطق می‌توانند برای جامعه جوان الگو و نماد بسیار خوبی باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به ارائه پیشنهاداتی در زمینه اقدامات فرهنگی به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، حل دغدغه اشتغال و مسکن ایثارگران در سطح استان و رسیدگی به مسائل درمانی ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به همراه نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور در منازل والدین معظم شهید «محمد قاسمی قلعه قاضی» و جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «عباس کیانی» با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.