×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سپاه هرمزگان جهیزیه ۳۵۰۰ زوج هرمزگانی را تامین کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار پاسدار اباذر سالاری صبح امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با تبریک آغاز هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: در سال گذشته بسیج سازندگی در استان هرمزگان حرکات بزرگی انجام داد که قابل تقدیر است که حضور بسیار خوبی در تمام عرصه‌ها دارند.

وی افزود: در سال گذشته آیین مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی در ۲۴ مرحله انجام شد و ۸۰۰ هزار بسته که ماحصل تلاش نیروهای بسیجی و همراهی و مساعدت‌های دستگاه‌های دیگر از جمله کمیته امداد، ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان بود در سطح استان توزیع شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: از ابتدای آغاز بیماری کرونا بسیجیان و جهادگران پیشتاز خدمات رسانی به مردم بودند و در تولید لباس مخصوص و ماسک، ضدعفونی شهرهای و واکسیناسیون اقدامات زیادی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال در استان بودیم تصریح کرد: در مسئله ازدواج آسان نیز اقدامات خوبی انجام شده و سه هزار و ۵۰۰ زوج هرمزگانی با تامین جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

سردار سالاری گفت: تامین مایحتاج دانش آموزان و حضور در صحنه‌های مختلف خدمات رسانی از جمله در سیل و زلزله از دیگر حرکات ویژه گروه‌های جهادی استان هرمزگان در سال گذشته بود که حاکی از تلاش‌های این گروه‌ها برای کمک رسانی بی ریا مردم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.