×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۲۵ هزار تن گندم از کشاورزان هرمزگان خریداری شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سیروس اسدپور در نشست کمیته بازرگانی سازمان، اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم امسال، تاکنون ۲۵ هزار و ۷۸۰ تن گندم به ارزش ۲۷۰۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از کشاورزان گندمکار هرمزگانی خریداری شده است.

وی افزود: همزمان با برداشت گندم ۱۰ مرکز خرید گندم توسط تشکل های تعاون روستایی در استان هرمزگان راه اندازی شده وتاکنون بیش از ۲۱ هزار و ۳۹۳ تن گندم های خریداری شده به سیلوها حمل شده است.

مدیرتعاون روستایی هرمزگان با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد بعنوان قطب زراعی استان با ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن بیشترین میزان خرید گندم به خود اختصاص داده خاطرنشان کرد: شهرستان های رودان، بستک، میناب و تا حدودی پارسیان نیز به ترتیب در رتبه های بعدی آمار خرید گندم در سطح استان دارا هستند.

وی گفت: همزمان با خرید گندم بیش از ۶۰۰ و ۸۰ تن محصول کلزای کشاورزان نیز تا کنون در ۳ مرکز خرید در شهرستان های حاجی آباد و رودان خریداری و حمل شده است.

بر اساس این گزارش، امسال هر کیلوگرم گندم با قیمت تضمینی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان با ۱,۰۰۰ تومان جایزه تشویقی از گندمکاران خریداری و به مراکز خرید گندم تحویل داده می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.