×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ارتقاء خدمات درمانی  بیمارستان خلیج فارس با همکاری و مشارکت نفت ستاره

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در نشست با مدیر درمان پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به بررسی راهکارها و چالشهای ارتقا خدمات درمانی در استان پرداخت.

دکتر مومنی در این نشست که به منظور هم افزایی و ارتقاء خدمات درمانی به بیمه شدگان در استان صورت گرفت، گفت: ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت ستاره در حوزه ی درمان استان ستودنی است.

وی افزود: بیمارستان خلیج فارس تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان است که خدمات کاملا رایگان به بیمه شدگان ارائه می دهد و متعلق به بیمه شدگان است.

مومنی ادامه داد: همراهی صنایع به خصوص شرکت نفت ستاره که متلعق به تامین اجتماعی است وارتقاء خدمات آن برای کارکنان خود پالایشگاه بعنوان بیمه شدگان این سازمان یک حق است می تواند بسیار موثر باشد.

دکتر ضمیری مدیر درمان پالایشگاه نفت ستاره نیز در این دیدار به ارتقاء خدمات درمانی در استان و بیمارستان خلیج فارس با همکاری و مشارکت دو دستگاه تاکید کرد و گفت: بیمارستان خلیج فارس و نفت ستاره هردو از یک بدنه هستند و هم افزایی و مشارکت ما به سود بیمه شدگان خواهد بود .

وی ابراز امیدواری کرد: درآینده ای نزدیک با بازدید مدیرعامل نفت ستاره از مجموعه خلیج فارس همکاری های موثری در استای ایفای مسئولیت های اجتماعی نفت ستاره در استان به خصوص در حوزه ی درمان تامین اجتماعی شکل خواهد گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.