×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زمره عالی ترین مفاهیم الهی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سرتیپ پاسدار حسین اشتری عصر سه شنبه در دیدار با خانواده «شهیدگرانقدر علی یوسف زاده در بندرعباس» طی سخنانی بیان داشت، شهدا مایه افتخار خانواده ها و موجب تجلی امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی ما هستند و ادامه راه شهدا با الگوپذیری از منش، تفکر، دینداری و ولایت پذیری آنان امکان پذیراست.

وی خون مطهر شهدا را تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور دانسته و سرکشی از خانواده های شهدا را یک وظیفه و تکلیف عنوان کرده و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و ارزش های دینی است.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه آنچه شهداء از ما انتظار دارند، ادامه دادن راه آنها است، خاطر نشان کرد: راه شهدا شناخت ولی فقیه زمان خود، فاصله نگرفتن از محور ولایت، دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام (ره) و انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

سردار اشتری بیان داشت: اگر امروز مملکت و کشور ما استوار و پا برجاست، به دلیل جان فشانی های شهدای گرانقدر است.

فرمانده کل انتظامی کشور جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به مقام والای شهدا در دنیا و آخرت، افزود: امنیت امروز جامعه مدیون خون شهدا، ایثار و فداکاری آنها است و شهدا انسان های کامل، سند افتخار و پایه گذار امنیت و عزت کشور هستند و در محضر خداوند متعال، اجر و جایگاهی والا دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.