×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترافیک سنگین در ورودی پمپ‌های گازوئیل در بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،از صبح شنبه ترافیک سنگینی در ورودی پمپ‌های گازوییل در بلوار شهید رجایی و بلوار شهدا (راه آهن) در غرب شهر بندرعباس بروز کرده است. صفی چندین کیلومتری از مینی‌بوس‌هایی که عمدتاً سرویس کارگران صنایع غرب بندرعباس را بر عهده دارند، از بامداد امروز در مقابل این جایگاه‌های سوخت صف کشیده‌اند.

نقی حیدری رییس پلیس راهور بندرعباس، دلیل شکل‌گیری این صف طولانی و به تبع آن ترافیک سنگین در مسیرهای مجاور با جایگاه سوخت ترنج در بلوار راه آهن و بلوار شهید رجایی را نبود گازوئیل در جایگاه سوخت دانست.

وی گفت: ماشین‌های سنگین به دلیل نبود سوخت دو لاین صف کشیده اند که باعث مشکلات تردد مردم شده است و ماموران راهنمایی و رانندگی در حال باز کردن گره ترافیکی هستند.

در پی انتشار تصاویری در شبکه‌های مجازی از ایجاد صف طولانی در یکی از جایگاه های عرضه نفت‌گاز شهر بندرعباس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اطلاعیه ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در اواخر عصر روز گذشته (جمعه) یکی از قطعات فنی سامانه هوشمند سوخت جایگاه نارگیل بندرعباس از سرویس خارج شد و از آن پس جایگاه مذکور امکان عرضه سوخت را از دست داد.

بلافاصله پس از این اتفاق تیم کارشناسان سامانه هوشمند در جایگاه مذکور مستقر شده و برای رفع مشکل پیش آمده تلاشهای فنی و تخصصی خود را آغاز کردند. به موازات این اقدام با دستور فوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان؛ انبار نفت شهید رجایی بندرعباس اقدام به بارگیری و ارسال محموله نفتگاز به نزدیک ترین جایگاه سوخت نمود تا روند سوخت‌رسانی نفتگاز (گازوئیل) به خودروهای متقاضی متوقف نگردد. نهایتاً قطعه فنی مورد نظر (ای پی سی جایگاه) مقارن ظهر امروز قابل بهره‌برداری و در محل نصب گردید.

شایان ذکر است در تمام مدت تعطیلی جایگاه نارگیل، جایگاه جایگزین (ترنج) بی وقفه به ارایه سوخت به خودرو های متقاضی ادامه داده است.

از این رو به همه شهروندان گرامی و مالکان خودرو های نفتگاز سوز اطمینان می دهیم با تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان هیچ کمبود سوختی نه تنها در همه نقاط استان بلکه در هیچ گوشه از کشور عزیزمان وجود ندارد و انبار نفت بزرگ شهید رجایی بندرعباس با ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده و ارسال آن به تمام نقاط دور و نزدیک استان و کشور هرگونه خلأ احتمالی را به سرعت پوشش خواهد داد.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان آمده است: استاندار هرمزگان پس از پیگیری فوری موضوع و کسب اطلاع از روند اقدامات انجام شده در رفع مشکل فنی پیش آمده؛ دستورات لازم را به مبادی ذیربط صادر کردند.

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان در پایان این اطلاعیه ضمن تشکر از همه مسولین استان، اصحاب رسانه ها و شهروندان مطالبه گر که بدون هر گونه پیش داوری ابتدا در پی کشف حقیقت هستند؛ آورده است: بدیهی است این شرکت در همه موارد هرگونه ابهام یا اشکال در امر سوخت‌رسانی را بصورت اطلاعیه یا ارتباط با رسانه های متعهد و روشنگر بطور شفاف و صادقانه در اختیار افکار عمومی قرار می دهد. فرزندان شما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان به خدمت برای شما مردم شریف استان بر خود می بالند و انتظار دارند هرگونه خبر و مطلب در حوزه سوخت‌رسانی را فقط از مجاری رسمی و قانونی پیگیری فرمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.