×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
برنامه ریزی برای کنگره چالش های درمانی تامین اجتماعی در غرب بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر غلامعباس مومنی گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان نسبت به درآمدی که برای این سازمان دارد با کمبود بیمارستان تخصصی مواجه است که ما سعی در جبران این کمبود داریم.
دکتر غلامعباس مومنی در خصوص شرایط موجود بیان کرد: ما در سال ۱۴۰۰ با کاهش تخت در بیمارستان خلیج فارس مواجه بودیم که قطعا این کاهش تخت در ماه های آتی با پلن هایی که داریم جبران خواهد شد و توسعه بیمارستان خلیج فارس به یک بیمارستان تخصصی در دستور کار است.

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درصد قابل توجهی از پزشکان متخصص آن دانشگاه قرار است به درمانگاه های تخصصی تامین اجتماعی در استان هرمزگان اضافه شوند تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم بدهیم، البته این کار شروع شده و در حال حاضر چندین پزشک متخصص در درمانگاه های تامین اجتماعی مشغول به خدمت رسانی هستند.

دکتر مومنی در احداث درمانگاه های جدید در شهرستان های استان هرمزگان گفت: پیگیر رفع مشکلات زمین درمانگاه های شهرستان حاجی آباد، بستک، بندر خمیر هستیم و مدیر عامل سازمان نیز قول همکاری ویژه در این خصوص داده اند تا در سریع ترین زمان ممکن این درمانگاه ها احداث شوند.

متولی درمان بیمه شده های تامین اجتماعی در استان هرمزگان با بیان مشکلات موجود درمانی در غرب بندرعباس بخصوص شهرک پیامبر اعظم (ص) گفت: با توجه به درخواست مردم و سکونت شمار قابل توجهی از بیمه شده های تامین اجتماعی در این شهرک و همچنین مطالبه بحق نمایندگان محترم مردم بایستی هر چه زودتر درمانگاه تامین اجتماعی را در این شهرک ایجاد کنیم که این امر به همراهی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیاز است و مجموعه تامین اجتماعی هرمزگان در حال برنامه ریزی برای برگزاری کنگره چالش های درمانی تامین اجتماعی در غرب بندرعباس است تا به بهترین شکل ممکن بتوان کمبود های درمانی را رفع کنیم.

دکتر احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب دکتر مومنی به سمت مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان اظهار امیدواری کرد و گفت: آگاهی شما از چالش ها و مشکلات و همچنین برنامه هایی که برای رفع آنها دارید امید آفرین است و نمایندگان مردم هرمزگان همیشه همراه شما در رفع مشکلات مردم هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.