×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خلاقیت و نوآوری در حکمرانی دانش جایگاه مهمی دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر احسان کامرانی در همایش مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در توسعه جوامع، عنوان کرد: توجه به نیروی انسانی ماهر و متخصص عامل رشد و توسعه بسیاری از کشورهای توسعه یافته بعد از جنگ جهانی دوم بوده است.

وی افزود: برای شتاب بخشیدن به روند رشد و توسعه کشور توجه به نیروی انسانی ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش های علمی با محوریت توجه و تقویت نیروی انسانی در سازمان ها ضروری است.

کامرانی با اشاره به اهمیت حکمرانی دانش، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان از مدیریت دانش عبور کرده اند و وارد حکمرانی دانش شده اند.

وی در همین خصوص افزود: حکمرانی دانش به مراتب اهمیت آن از مدیریت دانش در توسعه کشورها مهمتر است و ضروری است ما نیز برای شتاب بخشیدن به روند توسعه وارد حوزه حکمرانی دانش شویم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: حکمرانی دانش دربرگیرنده جنبه های مختلفی است که ضروری است به آن توجه شود.

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: حکمرانی علمی به استفاده خلاقانه و نوآورانه در سیستم تاکید دارد.

کامرانی اظهار داشت: کارآمدی و موثر بودن در حکمرانی دانش از اهمیت بسزایی برخوردار است و اگر به کارآمدی و نوآوری در سیستم توجه شود اهداف سازمان که همان رضایتمندی ارباب و رجوع است محقق می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: دانش جمعی و کار تیمي در عصر کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانش فردی در توسعه کشورها دیگر جایگاهی ندارد.

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: تمدن نوین اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری به دنبال نهادینه کردن حکمرانی دانش در سیستم اجرایی است که تحقق آن را مي توان در بيانيه گام دوم وتوصيه اول معظم له به علم و پژوهش منوط به خودسازی و جامعه پردازی است تا تمدن نوین اسلامی محقق شود.

کامرانی با تاکید بر بهبود بهره وری در سیستم اداری و اقتصادی استان، افزود: ساختار اداری و اقتصادی نياز به تحول و بهروري بالا دارد و ضروری است با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و نخبگان حوزوي نسبت به بهبود بهره وری در بخش های مختلف با محوریت شعار سال اقدام کرد و بنگاه های اقتصادی در این زمینه رسالت خطیری دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به برگزاری همایش دانش مدیریت در سازمان تامين اجتماعی، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با برگزاری همایش مدیریت دانش به دنبال ایجاد تحول در مجموعه خود است که ضروری است این رویکرد در سایر دستگاه های اجرایی پیگیری و دنبال شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.