×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جای خالی محافل علمی درهرمزگان/صنایع اتاق فکر دانشی تشکیل دهند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم تمام کشورهای توسعه یافته به نیروی انسانی توجه کردند لذا ما هم باید به نیروهای انسانی خود توجه کنیم تا توسعه حاصل شود.

وی با بیان اینکه جای جلسات و همایش‌های علمی در استان هرمزگان خالی است، افزود: در حال حاضر، بسیاری از جوامع از نقطه پرداختن به مدیریت دانش عبور کرده‌اند و وارد حکمرانی دانش شده‌اند و حکمرانی از مدیریت بالاتر است و حکمرانی هم جنبه‌های مختلفی دارد که باید به آن‌ها توجه شود لذا حکمرانی علمی بحث استفاده خلاقانه و نوآورانه در سیستم است.

معاون استاندار هرمزگان بیان‌کرد: بحث دیگری که در حکمرانی دانش وجود دارد بحث مؤثر بودن و کارآمد بودن است که اگر نوآوری، تأثیر و کارآمدی را برای سازمان به کار بگیریم هدف عالی سازمان یعنی رضایت ارباب رجوع تأمین خواهد شد.

کامرانی بیان‌کرد: دنیا دیگر الان از دانش‌های فردی خارج شده است و باید دانش را جمعی کرد تا افراد بتوانند به صورت تیمی در این حوزه کار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: تمدن‌سازی مدنظرمقام معظم رهبری به دنبال نهادینه‌کردن حکمرانی دانش است و برای آن اول باید خودسازی و جامعه پردازی را انجام دهیم تا نهایتاً به تمدن‌سازی برسیم.

وی افزود: در سازمان‌های هرمزگان بهره‌وری بسیار پایین است که این امر باید اصلاح شود و برای آن از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید دانش‌ها با توجه به شعار سال استفاده شود و صنایع نیز حتماً باید یک اتاق فکر دانشی را تشکیل دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.