×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرق هرمزگان در معرض توسعه پرشتاب و بزرگی قرار دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر فریدون همتی در سخنانی در جمع مردم شهرستان سیریک با بیان اینکه دشمنان نمی توانند با استفاده از حربه تحریم روند رو به پیشرفت ملت ایران را متوقف کنند، عنوان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان انواع توطئه ها را علیه ملت ایران به کار گرفته اند اما ملت ما تمامی این توطئه ها را خنثی نموده است.

وی ادامه داد: ملت ایران روز به روز گام های بیشتری در مسیر رشد و بالندگی برداشته و در این راه توقف ناپذیر بوده است.

همتی تصریح  کرد: مردم ایران اسلامی همواره در برابر توطئه های دشمنان هوشیار بوده اند و با اتحاد و انسجام ۱۳ آبان را به شکستی دیگر برای دشمنان به ویژه برای آمریکای جنایتکار تبدیل خواهیم نمود.

استاندار هرمزگان افزود: طرح بحث تحریم های ۱۳ آبان، حربه جدیدی از سوی دشمن برای ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است اما مردم ایران اسلامی همواره در برابر توطئه های دشمنان هوشیار بوده اند و با اتحاد و انسجام ۱۳ آبان را به شکستی دیگر برای دشمنان به ویژه برای آمریکای جنایتکار تبدیل خواهیم نمود.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح های بزرگ در شرق هرمزگان و سواحل مکران اشاره کرد و بیان داشت: در این میان شهرستان سیریک از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است که موجب توسعه بیشتر این منطقه خواهد شد.

وی گفت: نیروگاه هزار و ۴۰۰ مگاواتی سیریک از طرح های بسیار بزرگ است که احاث آن با مشارکت کشور روسیه آغاز شده و اشتغال بسیاری را برای جوانان تحصیل کرده این منطقه در رشته های فنی و مهندسی ایجاد می کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای طرح های توسعه سواحل مکران موجب تحولات اساسی در شرق هرمزگان می شود و تحرک و پویایی بیشتری را در این منطقه رقم می زند.

همتی بیان داشت: شرق هرمزگان در معرض توسعه پرشتاب و بزرگی قرار دارد و می تواند به یک قطب مهم صنعتی و گردشگری تبدیل شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.