×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
قطعی پی در پی آب شرب مردم هشت بندی را کلافه کرده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محمد پورمحمدی در خصوص آخرین وضعیت مشکلات تامین آب شرب مردم که باعث ایجاد نارضایتی های گسترده ای شده است، عنوان کرد: به دلیل بی برنامه گی مدیریت آب و فاضلاب توکهور و هشت بندی شاهد قطعی مکرر آب شرب مردم هستیم که باعث ایجاد نارضایتی گسترده ای از مدیریت آب شده است.

وی افزود: کمبود منابع آبی در استان برکسی پوشیده نیست و مردم نیز بر این مهم واقف هستند و صرفه جویی را در دستور کار قرار داده اند ولی متاسفانه بی برنامگی و ضعف مدیریت آب فاضلاب موجب قطعی طولانی آب شرب مردم محلات مختلف شهر هشت بندی شده است که باعث مشکلات بسیاری از مردم شده است.

پورمحمدی گفت: با توجه به ناتوانی مدیریت آب و فاضلاب توکهور و هشت بندی در حل مشکلات تامین آب شرب مورد نیاز مردم از فرماندار ویژه شهرستان میناب و مدیر عامل آب و فاضلاب استان تقاضا می شود برای حل مشکل به صورت جدی ورود کنند.

وی تصریح کرد: حفر چاه جدید و اصلاح شبکه فرسوده محلات شهر هشت بندی برای جلوگیری از هدر رفت آب و حل مشکل مردم ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشت بندی، خاطرنشان کرد: عدم ورود به موقع مسئولان برای مدیریت آب و تامین آب شرب مردم زمینه ایجاد نارضایتی های گسترده اجتماعی خواهد شد که تبعات آن با مسئولان و دستگاه های اجرایی ذیربط است و شورای شهر هشدار های لازم را مسئولان ذیربط داده است.

وی اظهار داشت: از مدیرعامل آب و فاضلاب استان تقاضا می شود برای جلوگیری از گسترش نارضایتی های مردمی در اسرع وقت از زیرساخت های آبرسانی شهر هشت بندی بازدید و دستورات لازم را رفع مشکل تامین آب مردم صادر کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.